تمامی مهدهای کودک کردستان تابع قوانین آموزش و پرورش خواهند بود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی‌هایی که تا به امروز تحت پوشش بهزیستی بوده‌اند بعد از انتقال از لحاظ استقرار فضا، تجهیزات مورد نیاز و نیروهای به کارگیری شده تابع قوانین و مقررات آموزش وپرورش خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در دومین نشست کارگروه انتقال مهدهای کودک وپیش دبستانی‌های تحت پوشش بهزیستی به آموزش وپرورش  که با حضور اعضای کار گروه برگزارشد؛ نظارت دقیق و همه جانبه بر عملکرد مهدهای کودک و رعایت کامل شیوه نامه انتقال تاکید و اظهار کرد: تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی‌هایی که تا به امروز تحت پوشش بهزیستی بوده‌اند بعد از انتقال از لحاظ استقرار فضا، تجهیزات مورد نیاز و نیروهای به کارگیری شده تابع قوانین ومقررات  آموزش و پرورش خواهند بود.

 

قربانی بر تعامل و همکاری معاونت آموزش ابتدایی و اداره مشارکت‌های برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده  تاکید کرد.

 

تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک وپیش دبستانی‌ها(درکلیه سطوح)،  نحوه نظارت بر مهدهای کودک و بازبینی و بازخوانی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه و نحوه تعامل با مهدهای کودک از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ادامه جلسه درخصوص تعیین نرخ شهریه با رعایت جمیع جهات و لحاظ کردن مشکلات موسسین  و مشکلات مردم شهریه براساس کیفیت وخدمات ارائه شده مراکز و نرخ تورم  تعیین گردید و اعضای کارگروه نکته نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 1106402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha