خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

یزدانی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیقی عظیم و الهی دانست وگفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «محمد یزدانی» در دیدار با خانواده شهیدان «ایرج و کیومرث نوروزی فر» در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» ا بیان اینکه آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان وظیفه همگانی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تکریم از خانواده شهدا را از وظایف این اداره کل عنوان کردوافزود: در استان سمنان نیز توفیق داریم هر هفته در منزل خانواده معظم شهدا حضور پیدا کنیم.

 

وی با تأکیدبراینکه یکی از وظایف مهم ما معرفی جایگاه خانواده معظم شهدا در جامعه است که نسل های جوان و نوجوان توجه و احترام به خانواده معظم شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند ادامه داد: والدین معظم شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند، رفع مشکلات این قشر بر عهده همه مسئولان است.

 

یزدانی با بیان اینکه همه ما باید به نحوی کار کنیم که خون شهدا را ضایع نشود،بیان کرد: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین سفارش های شهدای گرانقدر بوده است که همه ما باید به این سفارش شهدا توجه کنیم.

کد خبر 1106430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha