جای پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه در جامعه خالی است

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه جای پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه در جامعه خالی است، گفت: باید مسئولان در تصمیم گیری هر مسئله ای از دانشگاه نظرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «سیدرضا طاهری» ظهر امروز (سه شنبه 27 مهر) در آیین افتتاح نکوداشت آغاز شصت و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت هفته وحدت گفت: از خصوصیات رسول خدا(ص) رحمه للعالمین بودن وجود مقدس ایشان بوده است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه تزکیه و تعلیم کتاب و حکمت دو مولفه ای بود که خداوند برای فرستادن رسول گرامی اسلام در نظر گرفته بود، افزود: باید این دو مولفه در کنار قرار گیرند تا به تعلیم آسیب وارد نشود.

 

وی با بیان اینکه جامعه باید از ثمرات دانشگاه بهره لازم را ببرد، ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به یک درخت تناور تبدیل شده و می تواند در جامعه مثمرثمر باشد.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه جای پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه در جامعه خالی است، اظهارداشت: باید مسئولان در تصمیم گیری هر مسئله ای از دانشگاه نظرخواهی کنند.

 

 

کد خبر 1106443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha