شهرداری ساری ۳۰۰۰نیروی مازاد دارد

شعبانی شمار نیروهای شهرداری ساری مرکز مازندران را پنج هزار نفر اعلام کرد وگفت: ظرفیت شهر ساری در بهترین شرایط دو هزار نیرو است و مابقی مازاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«پرویز شعبانی»  امروز(۲۷مهر) در دیدار اعضای شورای شهر ساری با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: بعد از شکل‌گیری شورای دوره ششم این اولین دیدار رسمی شورا در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران است که با هفته وحدت مقارن شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری افزود: شهر ساری با فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت از انجام اقدامات عمرانی شهری عقب ماند و شهرداران متعددی را در مدت دو سال گذشته به خود دید.

 

شعبانی تصریح کرد: شهرداری به‌عنوان یک نهاد خدمات‌رسان مسئولیت گسترده‌ای دارد و هر اقدامی خودش را در سطح شهر به نمایش می‌گذارد.

 

وی اعلام کرد: شهرداری نزدیک ۵ هزار نفر نیرو اکثرا جوان دارد و حدود ۴۰ میلیارد تومان حقوق این افراد است، ظرفیت شهر ساری در بهترین شرایط ۲ هزار نیرو است، چرا که افزایش تعداد نیرو هزینه‌های گزافی دارد.

 

شعبانی تاکید کرد: پروژه نیمه کاره پل کابلی یک دهه بر زمین مانده و ادامه کار در دست اقدام است، ولی با افزایش هزینه‌ها کار سختی است، ادامه پروژه پارک ملل مطرح است که بودجه ندارد.

 

وی یادآور شد: پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری نیز همچنان افتتاح نشده است، متاسفانه ماهیانه ۵ میلیارد تومان هزینه انتقال زباله از ساری به آق قلای گلستان است.

 

شعبانی تاکید کرد: کار این پروژه از نظر تجهیزات با شرکت چینی است، بیش از ۸۵ درصد تجهیزات وارد و نصب شده ولی در بحث ابنیه عقب هستیم که باید بیشتر تلاش کنیم، جهاد سازندگی هم اعلام آمادگی کرده است.

 

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد: امیدواریم شورای ششم منشا خیر و برکت برای مردم باشد، ما مستقیما با مردم سروکار داریم، شورای شهر هم به‌عنوان پل ارتباطی شاهد دیوار نارضایتی مردم از عملکرد شوراهای گذشته است، امید آنکه اعتماد از دست رفته بازگردد.

 

شعبانی، نماینده ولی فقیه در مازندران را پدر معنوی شهر خطاب کرد و گفت: از دفتر شما درخواست حمایت داریم، با روحیه بالایی که دارید امیدواریم در کنار شوراها خلاها را بررسی و پر کنید.

کد خبر 1106492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha