سپاه و بسیج در انجام فعالیت های خود اصرار بر مسجدمحوری دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت مؤمنانه، انقلابی و جهادی بودن را سرلوحه کار بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: بر مسجد محوری اصرار داریم که جای بسیج و پایگاه بسیج در مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(۲۷ مهر) در گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت استان که با حضور فرمانده کل سپاه در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ گفت: بسیج یک فرهنگ است که اگر کسی آن را در خود نهادینه کند، درون رزم قوی می شود تا برون رزم قوی باشد.
 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما افتخار می کنیم بسیج خانه انقلاب و ملجأ و تکیه گاه دلسوزان و دغدغه مندان دین و انقلاب است و در اعتلای بسیج در عرصه های هشت گانه  انجام وظیفه می کنیم.

 




وی عرصه های هشت گانه اعتلای بسیج را شامل تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و خدمات رسانی، امنیتی، فرهنگی و هنری، فضای مجازی و... عنوان و بیان کرد: ویژگی های بسیجیان ما همان ویژگی های بسیجیان دوران دفاع مقدس است و امروز در صحنه نبرد و جهاد برای امیدآفرینی و مبارزه حقیقی با آمریکا مجاهدت و ایمان و بصیرت و صبر و ولایتمداری و اخلاص و مردم داری در وجودشان موج می زند.


 


سردار معروفی اظهار کرد: بسیج استان کرمان و فرماندهان دغدغه مند در پایگاه ها و اقشار افتخار در همه عرصه های ابلاغی فرماندهی کل سپاه سر از پا نمی شناسند و در جریان ویروس کرونا پا به پای نظام سلامت در مبارزه با کرونا کار کردند.
 



وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی با همه مشکلات دولت قبل و بسترسازی امروز و بانک های عامل و .... بسیج همه تلاش خود را برای مراقبت از سفره های مردم می کند و در حوزه دفاعی، گشت های رضوی در همه عرصه ها به کمک ناجا در صحنه هستند و امسال با وجود ۱۱ شهر امنیتی استان اما یک ترقه در انتخابات انجام نشد.
 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت مؤمنانه، انقلابی و جهادی بودن را سرلوحه کار بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: بر مسجد محوری اصرار داریم که جای بسیج و پایگاه بسیج در مسجد است.

 

 

وی در پایان از رونمایی از فلوچارت دو قرارگاه محرومیت زدایی در جنوب و شرق استان با هدف اولویت بند دار کردن خدمات گروه جهادی، رعایت عدالت در خدمات در قالب قرارگاه، سامان دهی و ریل گذاری خبر داد و گفت: قرارگاه سوم، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است زیرا احساس می کنیم بیانیه به زمین مانده و انگیزه ای در دو سال اخیر در سیستم اجرایی وجود نداشته است.

 

 

سردار معروفی گفت: این قرارگاه را ذیل مجمع عمومی بسیج فعال می کنیم و همه نخبگان در آن جای دارند و از همه نخبگان استفاده می شود تا بیانیه گام دوم که بزرگی ملت ایران در آن دیده شده را عملیاتی کنیم.

 

 

کد خبر 1106552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha