اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند سیل استکبار را نابود می‌کند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در حوزه کاری جدیدی یعنی جنگ نرم وارد شده و در زمینه علوم شناختی یعنی رسانه و فضای مجازی طراحی‌های مختلف انجام می‌دهد؛ بنابراین باید مراقب بود تا جامعه اسلامی و خانواده ما دچار آسیب نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش وحدت اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام با بهره‌گیری از دستورالعمل قرآن برای بیداری بشریت به میدان آمدند و برای بیداری  و هدایت آنان به سوی کمال تلاش کردند.

وی افزود: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال بود بنابراین پیامبر گرامی اسلام بدنبال ایجاد عدالت، صداقت، یک جامعه توحیدی به دور از همه رذایل و زشتی‌ها و هدایت بشر به سوی کمال بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  با بیان اینکه امروز سیره پیامبر گرامی اسلام، زندگی و حکومت وی برای ما درس است خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی آمدیم و دشمن نیز با تمام توان به مبارزه با ما برخاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود دشمن می‌داند که اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند یک سیل همه استکبار را نابود می‌کند.

کد خبر 1106590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha