اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی قزوین به مناسبت هفته وحدت

محمدبیگی گفت: به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر گرامی اسلام، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتب برگشتی در کتابخانه‌ های عمومی استان قزوین اجرا می شود.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلامی قرار داریم که به همین مناسبت طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتب برگشتی در کتابخانه های عمومی استان قزوین اجرا می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: این طرح با هدف ترویج کتابخوانی و مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه و تکریم و تشویق اعضا به بازگشت منابع امانتی خود صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس همه اعضایی که منابع امانی گرفته شده خود را تا 2 آبان به کتابخانه عودت دهند مشمول تخفیف 100 درصدی جرائم دیرکرد می شوند.

 

محمدبیگی تصریح کرد: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت 14 روز است که در صورت تأخیر در بازگشت به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می شود که در این دوره، این جرائم مورد بخشودگی قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت هفته وحدت طرح عضویت رایگان را در کتابخانه های عمومی استان داریم که علاقمندان می توانند برای عضویت رایگان می توانند در روزهای یکم تا سوم آبان ماه عدد یک را به سرشماره  ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند تا پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت دوری از تجمعات در پیشگیری از شیوع کرونا از علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خواستاریم که از روش غیرحضو ری برای عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان استفاده کنند.

کد خبر 1106652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha