لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بازگشایی مدارس جهرم

زارعی گفت: آموزش و پرورش در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی در پیگیری انجام واکسیناسیون دانش آموزان تسریع و در رعایت پروتکل ها هنگام بازگشایی مدارس اقدامات و تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) در نشست مقابله با کرونا شهرستان جهرم گفت: با توجه به اینکه درصدی از گروه های سنی و به ویژه گروه سنی فعال تا کنون جهت واکسیناسیون مراجعه نکرده اند صدا و سیما و رسانه های خبری با اطلاع رسانی مناسب نسبت ترغیب آحاد جامعه جهت انجام واکسیناسیون و آگاه سازی در خصوص خطرات عدم تزریق اقدامات لازم معمول کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با هشدار پیک ششم کرونا در فصل سرما بیان کرد: اولویت همه ما سلامت است و امیدواریم با همکاری شهروندان و جلوگیری از عادی انگاری بتوانیم از این بحران سربلند بیرون بیاییم.

 

 وی خاطرنشان کرد:  آموزش و پرورش در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی در پیگیری انجام واکسیناسیون دانش آموزان تسریع و در رعایت پروتکل ها هنگام بازگشایی مدارس اقدامات و تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود.

 

زارعی با تا بر اینکه ادارات دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا را به جد پیگیری و اجرا کنند، گفت: در شرایطی فعلی همه دور کاری ها لغو و لازم است کارکنان ادارات به صورت منظم حضور یابند؛ در صورت تغییر وضعیت به قرمز دستورالعمل های جدید ابلاغ می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم همچنین فعالیت باشگاه ها و سایر اماکن ورزشی منوط به ارائه کارت واکسیناسون ذکر کرد.

کد خبر 1106665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha