پیکر پاک ۲ شهید نیروی انتظامی در رشت تشییع شد

مراسم تشییع و وداع با دو شهید مبارزه با مواد مخدر گیلان که در مبارزه با سوداگران امنیت عاشقانه پر کشیدند با حضور نیروهای امنیتی و نظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازرشت،‌ مراسم وداع با دو شهید مبارزه با مواد مخدر شهید استان گیلان «مرتضی هدایت زاده» و «حسین بهراد نصر» صبح امروز(چهارشنبه، ۲۸ مهر) با حضور نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مسئولان گیلان و همچنین خانواده هایشان برگزار شد‌.



در این مراسم که در سالن اجتماعات شهدای ناجای گیلان در رشت برگزار شد همه آمده بودند تا عشق و ارادتشان را بار دیگر به شهدای این مرز و بوم اعلام کنند.

 

پیکر پاک این دو شهید که دوشنبه(۲۶ مهر) در حین ماموریت و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر سانحه تصادف پر کشیدند، در زادگاهشان شهرستان لنگرود تشییع شده و در گلزار شهدای این شهرستان آرام می‌گیرد.



مواد مخدر این بلای خانمانسوز که بسیاری از جوان‌های این استان را درگیر کرده و افزایش آسیب های جدی اجتماعی از انواع مخدر صنعتی را منجر شده است، نیروهای امنیتی و نظامی اینگونه با نثار جانشان به همه نشان دادند تا پای جان از فرزندان این مرز و بوم محافظت خواهند کرد.

 





کد خبر 1106672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha