۱۰ عنوان برنامه هنری در خراسان جنوبی اجرا می شود

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به منظور گرامیداشت هفته وحدت ۱۰ عنوان برنامه هنری شامل شب شعر، تولید نماهنگ «حضرت خاتم»، رونمایی از آثار خوشنویسی و غیره در خراسان جنوبی برگزار می شود.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد المصطفی (ص)، مهم‌ترین رکن برای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی است و به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه‌های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضور حماسی در صحنه داشته‌اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان «وحدت، انسجام و همدلی» با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می شود.

 

کریمیان ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله تولید نماهنگ «حضرت خاتم» به کارگردانی «سعید فوداجی» و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی کلید خواهد خورد و این نماهنگ در فضای مجازی برای علاقمندان منتشر خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی به تولید هفت اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این آثار توسط استاد«مهدی اسماعیلی مود» یکی از خوشنویسان برجسته کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا پایان این هفته رونمایی می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه طی هفته وحدت 10 عنوان برنامه در استان اجرا می شود، گفت: یکی دیگر از برنامه های حوزه هنری جهت بزرگداشت هفته وحدت، دیدار با خانوده یکی از رزمندگان اهل تسنن استان است که در دستور کار قرار دارد و برنامه های هنری مختلفی در سطح استان از جمله رونمایی از کتاب نیز طی این هفته اجرا خواهد شد.

کد خبر 1106675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha