وحدت عامل پیروزی دفاع مقدس و شرایط تحریمی بود/ شادمانی در ایام هفته وحدت

حیدری گفت: وحدت و انسجام ملی دست مایه و عامل اصلی در پیروزی دوران دفاع مقدس و شرایط سخت تحریمی امروز جامعه بوده است.

«جواد حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نامگذاری یک هفته به نام هفته وحدت توسط جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: این ابتکار رهبری انقلاب اسلامی سرمایه ای برای جامعه اسلامی بوده و همواره رهبران انقلاب به این موضوع توجه و تاکید داشته اند.

 

کارشناس مسائل مذهبی اصفهان با اشاره به دستاوردهایی که وحدت و انسجام ملی دارد، تصریح کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان زمینه ساز موفقیت های زیادی در کشور خواهدشد.

 

وی با بیان اینکه نتایج اثربخش وحدت را در ایران دیده ایم، تصریح کرد:‌ وحدت و انسجام ملی دست مایه و عامل اصلی در پیروزی دوران دفاع مقدس و شرایط سخت تحریمی امروز جامعه بوده است.

 

حیدری به هماهنگی بین رزمندگان و اطاعت پذیری و رعایت سلسله مراتب دردوران دفاع مقدس را تبیین و تشریح کرد: اگر این هماهنگی ها نبود از دشمن شکست می خوردیم ولی دشمن به دلیل نبود انسجام با وجود همه دارایی ها ناکام ماند.

 

وی ادامه داد: در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی هم در درون کشور همدلی وجود داشت که این موضوع سبب توسعه و پیشرفت شد و اگر در دیگر نظام های حاکم در دنیا چنین اتفاقی بود دوام و پایداری را نداشتند.

 

این کارشناس مذهبی یادآورشد: مسئولان تلاش کنند تا در این روزهای مبارک خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت کشور به مردم بدهند

 

*شادمانی در ایام هفته وحدت

 

وی با اشاره به نقش شادمانی در سیره اهل البیت(ع) گفت: در شادی آنان باید مسرور باشیم و انسان مومن لبخند و شادمانی را در چهره خود حفظ می کند و ناراحتیش در درون اوست.

 

حیدری خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) همواره لبخند بر لب های خود داشت و پیروان آن حضرت هم باید چهره خنده رو و مهربانی را داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: این شادمانی تابلو شناسایی مومن است که در رودرویی با دیگر مردم چهره خوبی از خود نشان می دهد.

کد خبر 1106691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha