اتحاد و همدلی زمینه ساز فرج امام زمان است/ انس با قرآن برای کاهش آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام موسوی گفت: اتحاد و همدلی بین مسلمانان و جامعه شیعی توام با بصیرت و کسب آمادگی زمینه ساز فرج امام زمان(عج) خواهد بود.

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به اهمیت وحدت و ضرورت تلاش برای فرج امام زمان(عج) اشاره کرد و اظهارداشت:‌ یکی از دغدغه های جدی جامعه بشری ظهور امام زمان(عج) است که سعادت انسان رقم خواهد خورد.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: همه ائمه معصومین و پیامبران برای نجات و سعادت بشر آمده اند و این افتخار بزرگی برای جامعه شیعی وجود دارد که مدال افتخار مسلمانی و بهره گیری از دامنه بزرگ معارف اسلامی و ائمه(ع) را بر عهده خود دارشته و باید قدردان این نعمت بزرگ باشد.

 

وی ادامه داد: نعمت ولایت و امامت سرمایه بزرگی برای شیعیان و محبین اهل البیت(ع) است و تلاش برای فرج امام زمان(عج) با انجام فعالیت های فردی و اجتماعی ضرورت دارد و حکومت های ظالمانه جهان از بین برود و خوبی ها گسترش پیدا کند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به یکی از ابعاد اجتماعی انتظار فرج گفت: اتحاد و همدلی بین مسلمانان و جامعه شیعی توام با بصیرت و کسب آمادگی زمینه ساز فرج امام زمان(عج) خواهد بود که مردم باید در این مسیر کار کنند.

 

وی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را نیز از دیگر ویژگی های منتظران واقعی آن حضرت معرفی کرد و یادآورشد: دشمن ستیزی و دوستی با دوستان اهل البیت(ع) علاوه بر تقویت وحدت بر پیروزی حق بر باطل نیز نقش داشته که ظهور امام عصر در همین مسیر است.

 

*انس با قرآن برای کاهش آسیب های اجتماعی

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه اقدامات فردی مثل برخورداری از بصیرت و عقلانیت و عبادت و اطاعت پذیری از دیگر مولفه های ظهور است، گفت: انسان به صورت فردی برای خود و پس از آن برای جامعه و اطرافیانش باید در این عرصه های سرمایه گذاری کند.

 

وی ادامه داد: انس با قرآن کریم برای کسب معرفت و انتظار فرج لازم بوده و فرد منتظر در این مسیر گام بر می دارد و این کار در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: درمان درهای روحی و جسمی در انس با قرآن وجود دارد و این مصحف الهی گنجینه برای تعالی و سعادت انسان است.

کد خبر 1106710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha