مشاور رئیس جمهور با آیت الله «فلاحتی» دیدار کرد

«سعید محمد» مشاور رئیس جمهور که صبح امروز (۲۸ مهر ) وارد گیلان شد با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، مشاور رئیس جمهور که به منظور بازدید از منطقه آزاد انزلی به گیلان سفر کرده بود با آیت الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

 

«سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و هیئت همراه که در هفته وحدت به گیلان سفر کرده است در اولین روز از این سفر از پروژه های راه آهن رشت ـ کاسپین در ایستگاه جیرده به پیر بازار، مسیر اتصال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی و داخل بندر، اسکله رو ـ رو و موج شکن غربی بندر کاسپین و از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بازدید کرده و با فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی نشستی خواهد داشت.

 

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی فردا پنجشنبه (۲۹ مهر) نیز از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳،  ۲مجموعه تولیدی شمش و نورد فولاد در شهرک صنعتی شماره ۱، مجموعه در حال ساخت تفریحی ـ گردشگری پارک آبی بازدید خواهد کرد و شرکت در جلسه شورای اداری منطقه آزاد انزلی آخرین برنامه این سفر ۲ روزه خواهد بود.

 

اولین سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند بود.

کد خبر 1106727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha