تمرکز سند تحول بنیادین بر «مدرسه تربیت محور» است

مشاور ارشد وزیر در اجرای سند تحول بنیادین گفت: تمرکز سند تحول بنیادین بر مدرسه تربیت محور است که باید مدرسه پاسخگوی نیازهای اجتماعی باشد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مهدی نوید ادهم در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: باید به مدارس و نظام آموزشی نگاه تحولی داشت.

 

مشاور ارشد نظام در اجرای سند تحول بنیادین افزود: مدرسه باید به عنوان کانون تربیتی محله به آن توجه شود و در تحول باید به نقش و کارکرد مدارس اهمیت داده شود.

 

نوید ادهم تصریح کرد: سند تحول بنیادین باید پاسخگوی نیازهای روز اجتماع برای دانش آموزان باشد و ماموریت ها و اهداف نیز بر اساس آن پیش بینی شود.

 

او با تاکید بر اینکه تمرکز سند تحول بنیادین بر مدرسه تربیت محور است، گفت: مدرسه باید به عنوان یک نظام فرهنگی بسترهای لازم را برای خوب زیستن دانش آموزان فراهم کند که تکنولوژی های نوین نقش زیادی در آینده نظام تعلیم و تربیت دارد و باید از آن استفاده کرد.

 

مشاور ارشد وزیر در اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرد: برای تحول باید به فضای آموزشی نیز توجه کرد چون فضا با دانش آموز صحبت می کند و باید با اقتضای تحولات محیطی تغییراتی در ماموریت هایمان نیز داشته باشیم.

 

نوید ادهم همچنین از تشکیل کمیسیون مدرسه یاری در جامعه خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون مدرسه سازی برنامه های آموزش و پرورش را با کیفیت می کند و ما می توانیم از توانمندی خیرین در مدیریت مدارس و حمایت از برنامه ها استف

کد خبر 1106740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha