وحدت اسلامی، به معنای محور قرار دادن تعالیم  اسلام است

فرزادی پور، گفت:وحدت اسلامی، به معنای محور قرار دادن تعالیم اسلام است که پیامبر بزرگوار اسلام براساس وحی، مسلمانان را به آن هدایت کرده است.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:. هفته وحدت، مجالی است تا مسلمانان درباره گذشته و نیز آینده خود بیندیشند و با حفظ وحدت کلمه، در برابر دشمنان دیرینه اسلام، امید آنان را به یأس و پشیمانی بدل سازند.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: ایام هفته وحدت بهترین فرصت برای کمک به وحدت و همدلی بیشتر در جامعه است وبرگزاری مراسم‌های متنوع و جشن ها، زمینه‌ساز عملیاتی شدن این امر مهم که در راستای عمل به آموزه‌های دینی ما است، باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام  ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

 

فرزادی پور تصریح کرد: امروز امتی بزرگ با پیروی از پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) والهام از کتاب آسمانی قرآن کریم دنیا وآخرت خود را بسازند.

 

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد:امیدوارم با توکل به خدای متعال وتاسی از وجود پیامبر عظیم الشان همواره وحدت وهمدلی خود را در مقابل منادیان تفرقه گسترش داده وبا انسجام ملی حول محور رهبری معظم انقلاب الگویی شایسته از یکپارچگی ومودت را به منصه ظهور برسانیم.

 

وی در پایان گفت:هفته وحدت سبب می شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند.

کد خبر 1106759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha