پخش نماهنگ «رسول مهرباني» در چهارمين دوره آموزشي كارشناسان قرآن سراسركشور

تنها گفت: نماهنگ «رسول مهرباني» با اجرای گروه سرود رهپویان ولايت دبیرستان فردوسی ناحیه یک ساری در چهارمين دوره آموزشي كارشناسان قرآن سراسركشور به میزبانی استان تهران پخش شد.

«محمود تنها» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،ضمن قدردانی از همراهی دانش آموزان استان مازندران با برنامه های مجازی اداره  قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان در ایام محدودیت های کرونایی و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت و ميلاد مسعود پيامبر اكرم(ص) چهارمين دوره آموزشي كارشناسان قرآن سراسركشور در حرم مطهر امام خميني(ره) آغاز بکار کرد.

 

رئیس اداره  قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مازندران افزود: این دوره آموزشی با پخش نماهنگ «رسول مهرباني» کاری از  اداره امور قرآن،عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مازندران كه در راستاي طرح سراسري مصباح الهدي تدوين شده بود آغاز گردید.

 

وی با بیان اینکه شاعره این نماهنگ  سرکار خانم «فریده عزیزی» است،گفت: همچنین آهنگسازی و تنظیم نماهنگ با استودیو فرهنگ بوده است.

 

تنها با بیان اینکه «ابوالفضل چمانچی» به عنوان تکخوان در این نماهنگ ایفای نقش داشته، ادامه داد:  شعر نیز به همت گروه سرود رهپویان ولايت دبیرستان فردوسی ناحیه یک ساری اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه تصویر و تدوین نماهنگ «رسول مهربانی» توسط «سید مرتضی حسینی» انجام شد، گفت: «یوسف یونسی» نیز به عنوان مربی فنی و کارگردان این گروه سرود را همراهی کردند.

 

 

کد خبر 1106796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha