اعزام تیم حمایت‌های روانی«سحر» به منطق متأثر از زلزله در شهرستان اندیکا

حاجی‌پور با اشاره به اعزام تیم حمایت‌های روانی «سحر» به منطق متأثر از زلزله در شهرستان اندیکا گفت: با اتمام فاز نخست امدادرسانی تیمی متشکل از اعضای آموزش‌دیده هلال احمر شهرستان‌های بهبهان، اهواز و اندیکا به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رقیه حاجی‌پور» امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) در جمه خبرنگاران، با اشاره به اعزام تیم حمایت‌های روانی «سحر» به منطق متأثر از زلزله در شهرستان اندیکا اظهار کرد: با اتمام فاز نخست امدادرسانی تیمی متشکل از اعضای آموزش‌دیده هلال احمر شهرستان‌های بهبهان، اهواز و اندیکا به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در بدو ورود تیم به مناطق متأثر از زلزله نیازسنجی کلی انجام گرفت و با توجه به روحیه و سازگاری مردم محلی طرح‌هایی برای آرامش بخشی و التیام روحی افراد آسیب‌دیده اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: در این ماموریت حمایت‌های روانی شامل مشاوره به بزرگسالان، بازی درمانی برای کودکان و خردسالان، شناسایی کودکان و خانواده‌هایی که دارای آسیب بیشتری شده‌اند صورت پذیرفت که خوشبختانه به افزایش روحیه حاضران در این مناطق کمک شایانی شد.

 

حاجی‌پور ابراز کرد: وجود ظرفیت قشر جوان در هر جامعه‌ای یک فرصت طلایی و ارزشمند برای اداره‌کنندگان و مسئولان یک کشور محسوب می‌شود، چرا که نسل جوان جامعه باید به‌عنوان یک الگوی برجسته در زمینه‌های مختلف با تمام توان و انرژی خود را معرفی کند.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای موثر برنامه‌های تیم سحر گامی محکم در راستای شناسایی کودکان و خانواده‌های دارای آسیب، برای نشاط اجتماعی به ویژه در بین کودکان محروم جامعه برداشته شود.

 

کد خبر 1106820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha