۴۰ بسته معیشتی بين نيازمندان توزیع شد

گلوي از توزیع ۴۰ بسته معيشتي در بين نيازمندان شهر درجزين همزمان با هفته وحدت توسط کانون فرهنگي هنري بعثت خبرداد.

«محمد گلوی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) وامام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه جامعه ای که وحدت داشته باشد شکست نمی‌خورد افزود: نامگذاری هفته  وحدت از یادگار امام خمینی (ره) است، ایشان با هوشیاری این اقدام را انجام دادند تا تمامی مسلمانان در مقابل دشمنان مقاومت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت درجزین وحدت را راه حل عزت و سربلندی مسلمانان دانست و افزود: هیچ امتی بدون وحدت در مقابل دشمنان پیروز نخواهد شد.

 

وی با تأکید براینکه پایداری سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی ما در گرو استمرار اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار کشورمان، اعم از شیعه و سُنی مطابق با آموزه‌های غنی اسلامی است ادامه داد:تاریخ، نشان داده وقتی استثمارگران، تضعیف اراده ملتی بزرگ را هدف قرار دهند برای از بین بردن عناصر اتحاد آفرین در آن جامعه، همچون باور‌های دینی، تلاش می‌کنند.

 

گلوي  در ادامه با اشاره به اینکه خدمت به مردم و توجه به نیازمندان از سیره اهل بیت (ع) بوده است که همه ما باید از سیره ائمه اطهار پیروی کنیم اظهارداشت: به منظور کمک به نیازمندان در راستای رزمایش مواسات و همدلی تعداد 40 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر درجزین توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت درجزین  با بیان اینکه این بسته ها که با مشارکت خیرین مسجد و شهر درجزین توزیع  شده است افزود: بسته ها شامل روغن،برنج و ... بوده است.

کد خبر 1106832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha