افزایش انعطاف پذیری و تاب آوری در بحران ها با ارائه آموزش های تخصصی

دستغیب گفت: مهمترین راه افزایش انعطاف پذیری و تاب آوری در برابر دشواری ها، ارائه آموزش تخصصی و ارتقای توانایی های فردی و اجتماعی در برابر بحران های زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (چهارشنبه 28 مهر) در دوره آموزشی «تاب آوری فردی در برابر دشواری و بحران» گفت: این دوره با با هدف ارتقای سلامت روان برای افراد جامعه و خانواده ها توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری برگزار شده است.

مدیرکل دفتر امور زنان  و خانواده استانداری فارس افزود: تقویت مهارت تاب آوری از ضرورت های جامعه است و برای افزایش  سلامت روان افراد جامعه و خانواده ها باید میان مدرسان و افراد متخصص در امر آموزش به خانواده در این زمینه شاهد هم افزایی باشیم.

وی اضافه کرد: توسعه و پیشرفت کشور در گروی آموزش های صحیح و کاربردی و مورد نیاز جامعه با توجه به مقتضیات زمانی است و  افزایش آموزش های تخصصی به گروه هایی که مرجع و مشاور یا تسهیل گر، مددکار و یا در مراکز اورژانس اجتماعی هستند باید در اولویت قرار بگیرد.

دستغیب تاکید کرد: آموزش ها باید در سطوح مختلف و به صورت تخصصی و با موضوعات متناسب با بحران ها و مشکلات جامعه ارائه شوند تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مهمترین راه افزایش انعطاف پذیری و تاب آوری در برابر دشواری ها، ارائه آموزش تخصصی و ارتقای توانایی های فردی و اجتماعی در برابر بحران های زندگی است.

خاطر نشان می شود، این دوره آموزشی تخصصی با تدریس «علی فیروزآبادی»، روانپزشک و روان درمانگر تحلیلی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور 450 نفر به مدت 2 ساعت در بستر فضای مجازی  برگزار شد.

کد خبر 1106872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha