استاندار جدید شناخت خوبی از گیلان دارد

گودرزوند چگینی اسدالله عباسی را بهترین گزینه برای استان گیلان اعلام کرد و با بیان اینکه استاندار جدید شناخت خوبی از گیلان دارد گفت: مجمع نمایندگان در ادامه راه نیز از استاندار جدید حمایت می‌کند.

«مهرداد گودرزوند چگینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان برای انتخاب استاندار تصمیمی جمعی گرفت و سه نفر گزینه معرفی کرد که از میان گزینه‌های پیشنهادی، دولت تصمیم گرفت آقای عباسی را که دارای سوابق نمایندگی مجلس و وزارت هستند برای این پست معرفی کند.

 

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس اسدالله عباسی را بهترین گزینه و بهینه‌ترین گزینه برای استان خواند و تصریح کرد: با توجه به شناختی که استاندار جدید از استان گیلان دارند هم در بحث منابع انسانی و هم در حوزه ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و نقاط قوت استان امیدواریم اقدامات خوب و اثربخشی را در گیلان شاهد باشیم.

 

گودرزوند چگینی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان گیلان در انتخاب استاندار جدید همراهی خوبی داشتند ابراز داشت: بدون شک این همراهی‌ها و پشتیبانی‌های نمایندگان گیلان از استاندار جدید در ادامه راه هم استمرار پیدا خواهد کرد و خوشحالیم که برای گیلان نیز پس از پیگیری‌های فراوان استانداری بومی انتخاب و معرفی شد. 

 

وی همراهی نماینده مقام معظم رهبری در استان با نمایندگان گیلان در انتخاب استاندار بومی را هم اثربخش اعلام کرد و ادامه داد: تقریبا بسیاری از گروه‌هایی که دلسوز نظام و استان بودند در این مقطع همراهی کردند و امیدواریم با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در گیلان وجود دارد این همراهی‌ها تا احقاق حقوق گیلان در سطح ملی ادامه پیدا کند.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این نکته که افراد مختلفی برای پست استانداری گیلان تعرفه شده بودند خاطرنشان کرد: خیلی از افراد جزو گزینه‌ها بودند و شاید به صورت انفرادی هم آمدند و امضاهایی هم حتی انجام شد اما نظر نهایی ما در مورد انتخاب استاندار همان نظری بود که در مجمع تصمیم‌گیری شد.

 

 

کد خبر 1106894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha