جریان سازی فرهنگی مهم ترین دستاورد طرح ۳۱۳ است

حجت الاسلام مرادبیگی گفت: جریان سازی در بین خانواده ها می تواند یکی از مهم ترین دستاوردهای اجرای طرح ۳۱۳ کمیته امداد باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس حوزه های علمیه استان ایلام، در نشست هم اندیشی مدیران کمیته امداد با روحانیون طرح ۳۱۳ در این استان، اظهار کرد: شناسایی افراد نخبه و دارای استعداد و زمینه سازی برای تعلیم و موفقیت علمی این افراد که بضاعت مالی مناسب ندارند یکی از خدمات بزرگ در اجرای این طرح است.

 

حجت الاسلام« وعد مرادبیگی» ابراز کرد:  از صدر اسلام، افراد نخبه با جریان سازی در جامعه در ترویج تعالیم دین مبین اسلام بسیار موثر بوده و ما در شرایط امروزی جهان نیز  به چنین جریان سازی هایی نیازمندیم.

 

وی افزود: در شرایطی که امروزه هجمه دشمنان روی قشر جوان و نوجوان جامعه متمرکز شده است طرح ۳۱۳ می تواند توجه ویژه ای بر روی این قشر خصوصا از طریق تبلیغات چهره به چهره باشد و من تقاضایم این است که این مهم با تمام توان و اعتقاد صورت گیرد.

 

رئیس حوزه های علمیه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت کمیته امداد در زمینه‌ حمایت از نهاد خانواده و کاستن از مشکلات آنان توجه به مسائل فرهنگی خانواده ها در کمیته امداد در این راستا بوده و خوشبختانه شاهد برنامه های گوناگون این نهاد در این زمینه و توجه به نهاد خانواده هستیم.

 

گفتنی است، طرح ۳۱۳ توسط کمیته امداد  با هدف بررسی نیازهای فرهنگی، اعتقادی و تحصیلی برای مددجویان مناطق محروم و روستایی اجرا می شود.

کد خبر 1106905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha