جلسه آموزشی فهما در سطح کانون های شهرستان کهنوج برگزار شد 

مجید خوبی زاده گفت: امروز جلسه آموزشی آشنایی با نحوه فعالیت در سایت بچه های مسجد و برنامه های سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیران کانون های فهمای این شهرستان در محل کانون فاطمیه برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از رویکردهای اصلی این ستاد در پیشبرد اهداف سومین رویداد ملی فهما، برگزاری جلسات آموزشی آشنایی با نحوه فعالیت در سایت بچه های مسجد و برنامه های این رویداد ملی است.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: از آنجایی که ارزیابی کانون های مساجد از طریق این سامانه انجام می شود بنابراین جلسات آموزشی فهما با حضور کارشناسان استانی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: به همین منظور امروز جلسه آموزشی فهما با محوریت آشنایی با نحوه فعالیت در سایت بچه های مسجد و برنامه های سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیران کانون های فهمای این شهرستان در محل کانون فاطمیه برگزار شد.


خوبی زاده ابراز کرد: برگزاری این جلسات به صورت حضوری قطعا تاثیر بسزایی در فراگیری مطالب نسبت به نوع مجازی آموزش دارد و در این جلسات به سوالات و پرسش های مدیران درباره سایت فهما و رویداد ملی فهما پاسخ داده می شود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری جلسات آموزشی فهما، ارتباط چهره به چهره با مدیران و همچنین بررسی مشکلات کانون های فهما است.


وی در خاتمه عنوان کرد: امید است با برگزاری این جلسات آموزشی، مدیران کانون های فهما با جدیت بیشتری در سومین رویداد ملی فهما حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 1106984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha