توزیع ۲۰ بسته معیشتی میان خانواده های کم بضاعت به همت کانون «منتظران نور»

نیکجو از توزیع ۲۰ بسته معیشتی ویژه خانواده های کم بضاعت به همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه اندازی رزمایش «کمک مومنانه» تلاش بچه های مسجد برای تحقق این فرمایش رهبری در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: تا کنون در مراحل مختلف رزمایش «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد برگزار شده و در هر مرحله از رزمایش بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در ابتدای همه گیری کرونا همچنین فعالیت های دیگری همچون راه اندازی کارگاه ماسک در کانون را در برنامه خود داشتند که ماسک های تولیدی پس از استرلیزه شدن، به بیمارستان «پیمانیه» جهرم اهدا می شد.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: همچنین ضدعفونی کردن معابر، کوچه ها و خیابان ها و خرید اقلام مورد نیاز سالمندان از دیگر فعالیت های بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در ابتدای شیوع بیماری کرونا بوده است.

 

وی عنوان کرد: در مرحله دیگری از رزمایش «کمک مومنانه» و به همت و تلاش بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران تعداد 20 بسته مواد غذایی تهیه شده که قرار است میان خانواده هایی که از پیش شناسایی شده اند، توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم ادامه داد: این بسته های شامل اقلام ضروری خانواده ها همچون روغن، برنج، حبوبات، رب گوجه و... است.

 

نیکجو با قدردانی از همت خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد برای شرکت در این امر خداپسندانه، گفت: در مجموع بیش از 40 میلیون ریال برای تهیه بسته های غذایی هزینه شده است.

کد خبر 1107008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha