برگزاری دوره آموزشی هنر و رسانه در گیلان

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری دوره آموزشی هنر و رسانه در گیلان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: دوره آموزشی هنر و رسانه در گیلان در راستای برگزاری جشنواره استانی حبیب« تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای» برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان‌اینکه این دوره آموزشی در موضوعات ایده‌یابی تولید اثر در موضوع ازدواج و جمعیت، انتقال تجربیات تولید، پیش تولید، سوژه‌یابی، کارگردانی، تصویر و تدوین برگزار می‌شود، افزود: در دوره آموزشی هنر و رسانه از اساتید مجرب ملی و استانی به تدریس می‌پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی هنر و رسانه در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: علاقه‌مندان برای شرکت دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام یک پیامک حاوی نام و نام خانوادگی به دبیرخانه جشنواره حبیب به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان‌کرد: دوره آموزشی هنر و رسانه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود و از فعالین حوزه فرهنگ و رسانه دعوت می‌‎شود در این دوره شرکت کنند.

کد خبر 1107045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha