کانون های مساجد ظرفیت و بستر مناسبی برای حمایت از نیازمندان هستند

حسین پور از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان ظرفیت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان یاد کرد و گفت: همراهی کانون ها با موسسه حضرت خدیجه(س) در توزیع گوشت های قربانی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد فهمای استان زنجان با مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را در چند سال اخیر موثر خواند و گفت: رویکرد جدید کانون ها و استقرار دولت الکترونیک در آنها موجب تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح روستاها و بخش ها شود.

 

حسین پور ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد اقدامات و عملکرد خوبی از کانون های مساجد در همدلی و مواسات با نیازمندان بودیم و این همراهی در توزیع گوشت های قربانی با همکاری این موسسه عیان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز با اشاره به اینکه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد ظرفيت عظيم فرهنگي و هنري در جامعه هستند، گفت: کانون های مساجد می توانند خلا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط مختلف کشور به ویژه در بخش ها و روستاها را جبران کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد سامانه فهما در سطح کانون ها و الکترونیکی شدن فعالیت های آنها این امر می تواند کانون ها را به یک تشکیلات فراگیر در مناطق روستایی تبدیل نماید.

 

وی در ادامه از اجرای هشت مرحله طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: توزیع گوشت های قربانی با همراهی موسسه حضرت خدیجه و با همراهی کانون های مساجد در بین نیازمندان انجام می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از کمک های بیش از 3 میلیارد تومانی موسسه حضرت خدیجه(س) از بابت توزیع گوشت به قشر نیازمند استان زنجان  تقدیر نمود.

 

کد خبر 1107048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha