واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل کووید ۱۹ نخواهد شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری نخواهد شد بلکه همچنان نیازمند پایبندی مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن تشکر از ارگان‌ها و دستگاه هایی که در امر واکسن همکاری شایسته ای با شبکه بهداشت داشته اند، از مردم فهیم شیروان درخواست کرد در صورتی‌ که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا اقدامی نکرده اند، در اسرع وقت با مراجعه به مراکز یاد شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش، تزریق واکسن کرونا به صورت پایلوت در تعدادی از مدارس شهر شیروان که جمعیت دانش آموزی بالایی داشتند با حضور همکاران این مرکز در مدارس با اطلاع رسانی مدیر به والدین دانش آموزان صورت گرفت.

 

وی اظهارکرد: در حال حاضر واکسن های سینوفارم و پاستوکووک برای تزریق به دانش آموزان در دسترس است.

 

هاشمی درصد پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای 18 سال این شهرستان را 60 درصد عنوان کرد و افزود: در این گروه 61 درصد روستایی و مابقی شهری هستند.

 

وی تصریح کرد: تزریق واکسن در دو مرکز تجمیعی شهری واقع در مصلای امام خامنه ای و سالن ورزشی سپاه و تمام خانه های بهداشت و مراکز  روستایی در حال انجام است و برای تسریع در افزایش پوشش واکسن، جهت ادارات و کارخانه هایی که پرسنل و کارگر زیادی داشتند، با مراجعه حضوری همکاران مرکز بهداشت اقدام به تزریق واکسن شد.

 

هاشمی در خصوص فعالیت های انجام شده برای افزایش تزریق واکسن افزود: در پنج روستای قلعه حسن، شهرک امام رضا، خانلق، چلو و حسین آباد که درصد پوشش  واکسیناسیون کمتری داشتند تیم هایی برای تزریق واکسن به درب منازل مراجعه کردند.

کد خبر 1107061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha