تکریم خانواده شهدا، زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی هر جامعه و کشوری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همراه فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با چندتن از خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان سنندج دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و رسیدگی به امور آنان وظیفه همه مسئولان است و باید در اولویت قرار گیرد.


وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است که بردوش تمامی مسئولین و آحادملت است.

 

وی تصریح کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و دیدار با آن‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است و به طور قطع خدمت مخلصانه به این عزیزان رضایت خداوند متعال را در پی دارد.


نجفی اضافه کرد: عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.

کد خبر 1107101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha