طرح الزام شهرداری به تاسیس شرکت سلامت شهر

اسدیان گفت: پرسنل مجموعه شهرداری جزء قابل توجهی از شهروندان کرج به شمار می آیند که رسیدگی به بحث درمان آنها علاوه بر آثار مثبت سلامت جسم و روان، یکی از وظایف کارفرما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسدیان» طی نشست کمیسیون سلامت، درمان و خدمات شهری شورای شهر کرج که پنجشنبه ۲۹ مهر برگزار شد گفت: پرسنل مجموعه شهرداری جزء قابل توجهی از شهروندان کرج به شمار می آیند که رسیدگی به بحث درمان آنها علاوه بر آثار مثبت سلامت جسم و روان، یکی از وظایف کارفرما محسوب می شود.

 

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج افزود: با جمع این مبالغ می توانستیم کلینیکی بسیار مجهز برای کارکنان شهرداری با جمعیت بیش از 13 هزار نفر احداث کنیم.

 

اسدیان با اشاره به اهمیت اعتبارات لازم برای بخش درمانی و بیمارستانی از طرف مدیریت شهری بیان کرد:  در بحث اقتصاد سلامت، رسیدگی به سلامت و درمان نیروهای هر ارگان، نه تنها هزینه نیست بلکه 50 درصد نیز سود به همراه دارد.

 

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: تاکنون با بکارگیری یک شرکت سلامت محور، تعداد 10 کلینیک احداث کرده و از محل این کلینیک ها درآمدزایی هم داشته است.

کد خبر 1107131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha