خدمت رسانی بیش از ۱۰میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در یک ماهه مهر سال جاری مبلغ ده میلیارد و ۳۰۰ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال به نیازمندان خدمت ارائه کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در مهر ماه جاری به ویژه ایام منتسب به شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد:  خادمیاران رضوی این شهرستان، به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهربا بیان اینکه خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) نسب به تامین جهیزیه نوعروسان، تامین داروی بیماران، ویزیت بیماران، توزیع بسته های معیشتی، تعمیر و نوسازی مسکن محرومین، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، پرداخت بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها و...اهتمام ویژه دارند، افزود: خدمتگزاران رضوی این شهرستان در مهر ماه امسال که با ماه صفر و اربعین حسینی و رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) مقارن بود، با بهره گیری از سیره ی رضوی ، در حرکتی کم نظیر بیشترین خدمت را انجام دادند که ارزش مادی آن به مبلغ ده میلیارد و ۳۰۰ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال بوده است.

 

وی با اشاره به پیوستن خادمیاران این شهرستان به پویش «ایران خانه ی حضرت رضا(ع)» در راستای شعار «همه خادم الرضاییم و نجات انسان، رسم مسلمانی» گفت: به غیر از برگزاری ۱۶ مراسم منعقده در مساجد و حسینیه ها و برپایی هشت موکب و ایستگاه صلواتی با صرف هزینه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال، برای تعمیم عزاداری ایام حزن و اندوه و به ویژه شهادت مقتدایمان و همچنین جهت افزایش شعور و شور رضوی در جامعه، ۷۴ مجلس روضه خوانی در قالب طرح تولی با هزینه ای به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال برپا شد.

 

فاضل زاده در ادامه اظهار کرد: به همت خادمیاران و همیاری خیرین نیک اندیش، در این مدت با رعایت نکات بهداشتی بیش از ۹۲۰۰  بسته کالای معیشتی، گوشت، غذا و آش نذری به ارزش سه میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه، خدمت زیر پرچم امام رئوف به عنوان خادمیار رضوی یکی از ارزشمندترین نعمت های الهی است، گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان در مهر ماه جاری نسبت به تهیه و اهداء  لوازم تحریر، البسه، کارت هدیه و تجهیزات خانگی، جهیزیه با هزینه ای به مبلغ یک میلیارد و ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اهتمام داشتند.

 

فاضل زاده به همت والای خادمیاران رضوی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و افزود: با پرداخت ۱۳۷ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال، در اجرای طرح «آقا حساب کردند» سه زندانی به آغوش خانواده ی خود بازگشتند .

 

وی در رابطه با ارائه ی خدمات پزشکی و بهداشتی به شش نیازمند و مرمت و بازسازی منازل چهار خانواده ی کم برخوردار با هزینه ای به مبلغ ۱۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال توضیحاتی ارائه و ادامه داد: با انجام هزینه ای به مبلغ پنج میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال، تجهیزات مورد نیاز بیمارستان کرونایی رازی قائم شهر مانند منبع حجیم اکسیژن(تانک اکسیژن) هم تهیه شد.

 

فاضل زاده در پایان به دیدار و تجلیل از سه خانواده ی معزز شهید و اهداء هدایایی به ارزش ۲۶ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: در روز شهادت و سوگ جانسوز خورشید هشتم، مولا و ولی نعمتمان ثامن الحجج (ع)، اهالی شهر شاهد دسته روی بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان ملبس به لباس ویژه خادمان حرم مطهر و کاور خادمیاری با حضور محبان اهل بیت (علیهم السلام) ، در خیابان های اصلی شهر بودند.

 

کد خبر 1107135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha