مدارس سنگی جمع آوری می شوند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس سنگی بسیاری که در این استان نیز وجود دارد جمع آوری می شوند و تلاش می کنیم این مدارس را با مدارس جدید جایگزین کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا کاظمی» امروز (۲۹ مهر ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه لازم بود در استان حضور پیدا کنیم و وضعیت استان را دقیق بررسی و مشکلات استان را رفع کنیم، گفت: رئیس جمهور دستور جمع آوری مدارس کانکسی را دادند و آموزش‌ و پرورش به این موضوع سریع واکنش نشان داده و سعی بر تحقق این موضوع داریم و جمع آوری مدارس کانکسی را در دستور کار قرار دادیم .

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس سنگی بسیاری که در این استان نیز وجود دارد جمع آوری می شوند و  تلاش می کنیم این مدارس را با مدارس جدید جایگزین کنیم .

وی به حرکت جهادی و تلاش سازمان نوسازی کشور اشاره کرد و ادامه داد: زلزله شهر سی سخت مشکلات زیادی ایجاد کرد و در این زمینه وزارت آموزش پرورش سریع وارد میدان شد و  ۲۶ مدرسه تعمیر، چهار مدرسه مقاوم سازی و هشت مدرسه در حال تکمیل بوده و ۲ مدرسه بزرگ امروز افتتاح می شود.

کاظمی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی بسیاری در وضعیت کرونا به مدارس وارد شد که نیازمند جبران است، گفت: باید مهارت مواجهه با بحران را به دانش آموزان یاد دهیم نه اینکه بچه ها را از بحران ها جدا کنیم.

کد خبر 1107197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha