کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در زمینه واکسیناسون دانش آموزان است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سلامت و واکسیناسیون دانش آموزان خیلی مهم بوده و اکنون خوشبختانه در بحث واکسیناسیون دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد جز استان های نخست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا کاظمی» امروز (۲۹ مهر ماه) در آئین بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» یاسوج، اظهار کرد:  آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف موفق عمل کرده و امروز جزء دومین استان کشور است که از بالاترین فضای آموزشی در کشور برخوردار بوده و این عدد و رقم ها نشان دهنده این است که کارهای بزرگی انجام شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه ساخت مدارس در استان مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کنیم، گفت: یکی از فلسفه های حضور ما تمرکز بر رفع این مشکلات در مناطق مختلف و آسیب ها است .

وی با تاکید بر اینکه مدارس کانکسی شایسته استانی با این سابقه نیست که ۴۵۰ مدرسه سنگی و ۳۴۰ مدرسه کانکسی داشته باشد، گفت: با همت و کمک خیرین تمام مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز را در استان جمع خواهیم کرد .

کاظمی ادامه داد: با کمک دیگر استان ها توانستیم از بحران زلزله سی سخت خارج شویم و مدارس این شهرستان تعمیر، بازسازی و مقاومت سازی شدند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های مدارس در اولویت قرار دارند، گفت: مدارس سنگی در برخی جاها شاید مناسب باشد اما تلاش می‌کنیم مدارس سنگی در کل کشور و این استان با الگوهای جدید جایگزین شوند.

وی در ادامه، افزود: در یک سال گذشته زحمات زیادی در سی سخت کشیده شد و به این پروژه ها امروز سرکشی خواهیم کرد و وضعیت آن منطقه را بررسی می‌کنیم که در سطح شایسته ای برای مردم خدمات رسانی کنیم .

کاظمی گفت: این مجتمع آموزشی با استاندارد های بالایی ساخته شده و می تواند به سرانه آموزشی شهرستان کمک کند .

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با افتخار می گوییم هیچ دانش آموزی از پوشش تحصیلی محروم نیست، گفت: در استان حدود ۴۵ درصد مدارس مشغول فعالیت حضوری هستند و در طول آبان ماه فرایند بازگشایی مدارس را به مرور آغاز می‌کنیم.

وی گفت: سلامت و واکسیناسیون دانش آموزان خیلی مهم است و اکنون خوشبختانه در بحث واکسیناسیون دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد جز استان های نخست است و ان شاالله واکسیناسیون به مرز ۱۰۰ درصد خواهد رسید که بتوانیم بخشی از آسیب های آموزش پرورش را جبران کنیم.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
کد خبر 1107201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha