۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است

قاسمی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است گفت: با حضور حداکثری مردم در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «محمود قاسمی» امروز(پنجشنبه، ۲۹مهر ) در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به این که روز ١٣ آبان یادآور سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: این روز یادآور تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ١٣ آبان ٤٣، واقعه کشتار جمعی دانش آموزان در ١٣ آبان ٥٧ که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی و همچنین مهمترین موضوع استکبار ستیزی است و ١٣ آبان ٥٨ و تسخیر سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رخ داد.

 


فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه ۱۳ آبان روز نمادین خشم انقلابی ملت بزرگ ایران و استکبارستیزان عالم علیه ظلم و زیاده خواهی و فساد انگیزی استکبار است افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و رویداهای سیاسی در منطقه به ویژه خروج مفتضحانه استکبار جهانی آمریکا از افغانستان و حوادث اخیر در  آذربایجان و اظهار نظرهای صهیونیستی و دشمنان ایران، حساسیت را دوچندان کرده است، لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز بیش از پیش احساس می شود.


وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در مراسم روز ۱۳ آبان گفت: با حضور حداکثری مردم در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.


قاسمی با تاکید بر انگیزه ایمانی و بصیرت و عقلانیت به عنوان سه عنصر مبارزه با استکبار جهانی، خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه ها به ویژه در فضای مجازی از سوی دستگاه های فرهنگی در این راستا شد.


فرماندار رضوانشهر با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌ها و نهاد های انقلابی شهرستان در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از همه ظرفیت ها استفاده شود.

کد خبر 1107225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha