خرید یک تانکر آب برای یکی از روستاهای ملایر به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: یک تانکر آب برای یکی از روستاهای ملایر به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر برای رفع مشکل آب شرب خریداری شد.

 «میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: یک تانکر آب برای یکی از روستاهای ملایر به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر  برای رفع مشکل آب شرب با هزینه دو میلیون و 600 هزارتومان  خریداری  شد.

مدیر  کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیان اینکه  این کانون در مناسبت های مختلف و همواره در طول سال کمک به نیازمندان را در برنامه خود دارد افزود: در طی دو هفته گذشته  از سوی خیران و اعضای کانون  بیش از یک و نیم میلیون تومان نیز کمک مالی به تعدادی از خانواده‌های نیازمند صورت گرفته است

 وی توزیع  بیش از 70 پرس غذای گرم ، بیش از ده دست پوشاک دخترانه، و ... را از دیگر اقدامات این کانون طی دو هفته گذشته دانست.

 

بیات همچنین از ذبح یک گوسفند از سوی خیران برای کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت:  در این زمینه  بعد از بسته بندی گوشت گرم  بین خانواده‌های نیازمند  توزیع شد.

وی  گفت: این کمکها به همت خیران و اعضای کانون در حال انجام است و و در ایام میلاد با سعادت  پیامبر اکرم (ص)و هفته وحدت نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی   گفت:  این کانون  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر فعالیت  دارد در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.

کد خبر 1107235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha