برگزاری جشن در همه مساجد شهرستان ملایر همزمان با هفته وحدت

حجت الاسلام نجفی گفت: جشن های ویژه هفته وحدت در مساجد شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

«حجت الاسلام روح الله نجفی » در  گفت وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: همزمان با هفته وحدت و فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق( ع) برنامه‌های جشن در سراسر شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن های هفته وحدت در همه مساجد ملایر خبر داد و افزود : این برنامه‌ها با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر و ، هیات های مذهبی و  همکاری مردم برگزار می شود.

وی انجام طرح دیدار با برادران اهل سنت با هدف تقویت وحدت توسط ائمه جماعات محلات در محلاتی که برادران اهل سنت در آن محله  سکونت دارند در هر محله و هر منطقه‌ای که اهل سنت در آن وجود دارند را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ملایر برشمرد.

وی افزود: این برنامه با هدف تقویت بحث وی با اشاره به اخلاق نبوی به عنوان یکی از شاخص های بارز پیامبر اکرم (ص) گفت: در اين زمينه از با اخلاق ترین و خوش اخلاق ترین نمازگزار در هر مسجد تقدیر خواهد شد.

 وی تقدیر از نوجوانان در حوزه های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی و اخلاقی توسط روحانیون در هیئت‌های مذهبی و مساجد و برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ملایر دانست.

وی همچنین به اعزام مبلغ به مساجد هیئت های مذهبی حسینیه ها و مناطق مختلف شهرستان ملایر در هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این مبلغ آن با هدف تبیین فضایل  پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و همچنین برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشن اعزام می شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در فضای مجازی  بارگزاری کلیپ های سخنرانی، مولودی خوانی  عکس نوشته‌ها  را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر اکرم صلی الله در ملایر دانست.

وی برگزاری برنامه‌های قرآنی ختم قرآن هدیه  به  پیامبر اسلام(ص)، ختم صلوات، ختم قرآن و صلوات کبیره توسط یکی از خانه‌های قرآن، مسابقه قرآنی و فرهنگی توسط خانه های قرآن و موسسات قرآن و... نیز از برنامه‌های این اداره در فضای مجازی است.

کد خبر 1107243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha