اصلاح ساختار بودجه و بورس از موضوعات مهم مجلس است

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اولویت های نهاد قانونگذاری در کشور، کنترل رشد نقدینگی، اصلاح ساختار بودجه و بورس را از موضوعات مهم مجلس دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: مجلس اقتصاد و فرهنگ را اولویت نخست خود قرار داده و در قانونگذاری و نظارت به آن تاکید می کند که بر این اساس نظارت های ستادی و میدانی نمایندگان و کمیسیون های مجلس، هیات رییسه و رییس مجلس انجام می گیرد.


وی با اشاره به تصویب قانونی در حوزه جمعیت و خانواده، اشتغال عمومی و رفع موانع اشتغال در مجلس، عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد.


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجماع برای حل مشکلات مردم بین سه قوه وجود دارد، خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است در روش ها اختلاف نظر وجود داشته باشد، که البته  منجر به انتخاب بهترین راه می شود و هم افزایی ایجاد می کند.


قالیباف همچنین ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ص) و نیز گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین، عنوان کرد: نامه مفصلی که از جامعه مدرسین دو ماه بعد از تشکیل مجلس یازدهم ارسال شد، نامه دقیقی بود که تک تک موضوعات اصلی آن نامه از اولویت های مجلس قرار گرفت. 


احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس و بهرام سرمست استاندار این استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی  امروز پنج شنبه در سفر یک روزه وارد قم شد. دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی از مراجع عظام تقلید و همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین از جمله برنامه های این سفر اعلام شده است. این دیدارها بدون حضور خبرنگاران و  عکاسان خبری محلی صورت می‌گیرد.

کد خبر 1107265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha