انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌ های قرآن و عترت به دور دوم رسید

حجت الاسلام کاظمی نسب گفت:انتخابات هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی به دلیل نرسیدن به حد نصاب موسسات حاضر به دور دوم رسید و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت خراسان رضوی با حضور عزت میرنجاتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و ناظران از تهران صبح امروز برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمد تقی کاظمی نسب» در حاشیه این مجمع گفت: انتخابات هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی به دلیل نرسیدن به حد نصاب موسسات حاضر به دور دوم رسید و به زمان دیگری موکول شد.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: این انتخابات قرار بود امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه، در استان خراسان رضوی برگزار شود اما به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب حضور موسسات قرآنی در مجمع به دور دوم رسید و به زمان دیگری موکول شد.

 

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه اتحادیه با توجه به اینکه تعداد ۲۱۴ موسسه قرآنی در خراسان رضوی وجود دارد؛ باید ۱۰۸ موسسه در مجمع حضور یابد تا مجمع رسمیت پیدا کند، اما امروز حدود ۸۰ موسسه حضور یافتند که به همین دلیل انتخابات به زمان دیگر موکول شد.

کد خبر 1107270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha