۴۰ هزار مسکن در استان اردبیل ساخته می شود / اعتبارات ویژه ای برای توسعه جاده های استان پیش بینی شده است

رستمی گفت: ۴۰ هزار مسکن در مرحله اول از ۲ میلیون مسکن سهمیه استان اردبیل است که بزودی مرحله ثبت نام آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رستم قاسمی» امروز (29 مهرماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: متاسفانه توسعه حمل و نقل و جاده ای استان اردبیل از لحاظ شاخص کشوری بسیار عقب مانده است و در این سفر اعتبارات ویژه ای به این منظور پیش بینی شده است.

 

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: توسعه جاده ای استان اردبیل از اولویت مهم اعتبارات سفر استانی رئیس جمهوری هست که بیش از 100 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مسئله مسکن یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم است که رسیدگی سریع و با دقت به این موضوع می شود و بزودی ثبت نام 2 میلیون مسکن در کشور آغاز خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: 40 هزار مسکن در مرحله اول برای استان اردبیل پیش بینی شده است که با افزایش تقاضا سهمیه استان ها نیز افزایش خواهد یافت.

 

رستمی بیان کرد: برنامه برای ساخت این 2 میلیون مسکن طی 2 سال آینده خواهد بود و تلاش کرده ایم که برای وام این مسکن ها سود کمتری در نظر گرفته شود.

 

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اکثر خدمات عمده این مسکن ها از جمله تامین زمین، هزینه پروانه؛ زیرسازی بر عهده مسکن و شهرسازی است و این موجب کاهش تحمیل هزینه به مردم خواهد شد.

 

رستمی افزود: در مرحله اول بر اساس نسبت جمعیتی سهمیه ها مشخص شده است اما با افزایش تقاضا سهمیه هر استان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1107282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha