انفجار نمازجمعه شیعیان افغانستان نمونه بارز تفرقه افکنی دشمنان است

حجت الاسلام جباری گفت: انفجارهای اخیر در نمازجمعه شیعیان افغانستان نمونه بارز تفرقه افکنی و کینه‌توزی دشمنان به اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پیامبر(ص) فردی مهربان و خوش خلق بود و همین اخلاق حضرت رسول(ص) موجب افزایش اتحاد در بین اقشار مردم بود و لذا همه ما به عنوان یک فرد مسلمان باید اخلاق مداری حضرت رسول (ص)را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

امام جمعه بهشهر افزود: هفته وحدت، هفته هوشیاری مسلمانان در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است و نباید اجازه دهیم دشمنان لحظه ای با فتنه های خود اتحاد ما را از بین ببرند.

 

وی با تاکید بر افزایش ارتباط عاطفی و فضای انس میان شیعیان خاطر نشان کرد: باید این ارتباطات بین مسلمانان هر روز تنگ تر شود تا امنیت و آرامش بر جامعه حاکم شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: انفجارهای اخیر در نمازجمعه شیعیان افغانستان نمونه بارز تفرقه افکنی و کینه‌توزی دشمنان به اسلام و مسلمانان است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: باید تلاش شود تا تصویرسازی‌های ذهنی منفی و نادرست نسبت به مسلمان و مسلمانان نسبت به هم برداشته شود و مسلمانان در آرامش زندگی کنند.

 

وی یادآور شد: همه ما در برابر اسلام و دینی که داریم مسئول هستیم و نباید برخی اختلافات موجب کینه ورزی ها شود و باید با افزایش اتحاد و برادری، انسجام خود را در برابر دشمنان افزایش دهیم تا دشمنان فکر رخنه در صفوف به هم پیوسته مسلمانان را نداشته باشند.

کد خبر 1107295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha