لزوم پرداختن به موضوع ۱۳ آبان در خطبه های نمازجمعه

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ائمه جمعه استان در خطبه های نمازجمعه به این مهم می پردازند.

حجت الاسلام سیدمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اعلام اینکه نمازجمعه مانند هفته های قبل در سراسر استان برگزار می شود؛ از برگزاری این آیین عبادی سیاسی در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه خبر داد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان به مطرح شدن احتمال پیک ششم کرونا اشاره و تأکید کرد: از مردم و نمازگزاران استدعا می شود به نکات بهداشتی اهمیت ویژه داده و از عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اهمیت پرداختن به این مهم در خطبه های نماز جمعه را مورد توجه قرار داد و گفت: ائمه جمعه از خطبه های نمازجمعه ۳۰ مهر به این مناسبت می پردازند.

 

 

حجت الاسلام جعفری لزوم تبیین نقش پررنگ و مجاهدانه دانش‌آموزان‌ و نوجوانان در مسیر احیای هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار و مسائلی از این دست را به عنوان رئوس مطالب درباره ۱۳ آبان از تریبون نماز جمعه را مهم خواند.

 

 

کد خبر 1107312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha