امام جمعه جدید اختیارآباد منصوب شد

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان از انتصاب امام جمعه جدید اختیارآباد خبر داد و گفت: معارفه وی در آینده نزدیک انجام می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدجعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از انتصاب امام جمعه جدید اختیارآباد خبر داد و گفت: حجت الاسلام مجید رجب زاده به این سمت منصوب شده که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه حجت الاسلام عامری، امام جمعه سابق اخیراً به امامت جمعه زنگی آّباد منصوب شده، افزود: امام جمعه جدید اختیارآباد، تجربه امامت جمعه در شهرهای خانوک و صفائیه را دارد.

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در ۱۴ شهر از مجموع ۵۶ شهر دارای پایگاه نمازجمعه، ائمه جمعه تغییر کردند؛ اظهار کرد: عمده این تغییرات، جابجایی بوده و هدف از جابجایی تقویت پایگاه نمازجمعه و استفاده از تجربیات کسب شده در منطقه دیگر است.

 

 

حجت الاسلام جعفری در خصوص این سئوال که آیا راه اندازی نمازجمعه جدید در استان در برنامه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قرار دارد یا خیر؟ پاسخ داد: پایگاه جدید فعلاً مقدور نیست و دلیل آن کیفیت بخشی به پایگاه های موجود است. 

 

 

وی در پایان در خصوص گردهمایی ائمه جمعه استان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری چهار همایش به صورت منطقه ای، یک همایش استانی و ۶ همایش مجازی سراسری برگزار شده است.

کد خبر 1107315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha