بچه‌های مسجدی سنندج با برگزاری کلاس‌های قرآنی هفته وحدت را گرامی داشتند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: بچه‌های مسجدی سنندج با برگزاری کلاس‌های قرآنی هفته وحدت را گرامی داشتند.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: کانون‌های مساجد استان در سطح شهر و روستاهای استان به مناسبت هفته وحدت برنامه‌های متنوع برگزار می‌کنند.

 

وی با اشاره به وجود بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در استان کردستان گفت: این کانون‌ها در ایام ماه مولود و هفته وحدت برنامه دف‌نوازی، مولودی خوانی، محافل و کلاس‌های قرآنی خواهند داشت.

 

 

وی اعلام کرد: بچه‌های مسجدی در این ایام با برگزاری کلاس‌های آموزشی و محافل قرآنی در سطح مساجد هفته وحدت را گرامی می‌دارند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه کودکان و نوجوانان مسجد حضرت عثمان ذی‌النورین (رض) در راستای گرامی‌داشت هفته وحدت کلاس‌های آموزشی قرآن کریم و محافل قرآنی برگزار کردند، اضافه کرد: این محافل با مدیریت وریشه اصلانی از مربیان قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

 

گلباغی حضور کودکان و نوجوانان در این محافل را ارزشمند دانست و بیان کرد: حضور کودکان در محافل معنوی موجب توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی در جامعه شده و زمینه پرورش افرادی مبتنی بر آموزه‌های دینی را فراهم می‌آورد.

 

 

 

کد خبر 1107328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha