برپایی دوره های نهج البلاغه خوانی در مسجد جامع رجایی شهر کرج/ شهروندان واکسیناسیون را جدی بگیرند

خسروجردی با اعلام خبر بازدید امام مسجد جامع رجایی شهر از مرکز واکسیناسیون شهید عسگری گفت: از جمله کلاس های آموزش محور در مسجد جامع رجایی شهر کرج، برپایی دوره های آشنایی با نهج البلاغه شریف است.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز ویژه برنامه های هفته وحدت گفت: ویژه برنامه سخنران و جشن هفته وحدت در مسجد جامع رجایی شهر با حضور سخنرانان و کارشناسان دینی برگزار می شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: از جمله کلاس های آموزش محور در مسجد جامع رجایی شهر کرج، برپایی دوره های آشنایی با نهج البلاغه شریف است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه و تبیین آموزه های دینی و ایمانی بیان کرد: نشست های آشنایی با نهج البلاغه شریف و نهج البلاغه خوانی با حضور حجت الاسلام هاشمی روزهای چهارشنبه شب ها همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد. 

 

 

بازدید امام مسجد جامع رجایی شهر از مرکز واکسیناسیون شهید عسگری

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جریان شیوع بیماری کرونا و اهمیت طرح واکسیناسیون، بازدید امام جماعت مسجد جامع رجایی شهر کرج از مرکز واکسیناسیون شهید عسگری به عمل آمد. 

 

در این خصوص حجت الاسلام رضایی محلاتی اظهار کرد: ضروری است در جریان مقابله با کرونا، مردم با دقت نظر اجرای طرح واکسیناسیون را جدی بگیرند و برای تزریق به موقع اقدام کنند. 

 

 

 

کد خبر 1107378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha