دشمنان اسلام درصدد فروپاشی خانواده‌ها و امت اسلامی هستند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام و مسلمانان درصدد فروپاشی، امت اسلامی و خانواده‌ها هستند و این ما هستیم که باید مراقب و هوشیار باشیم و از اتحاد دست نکشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج اظهار کرد: هفته وحدت زمینه‌ساز وحذت و یکدلی میان امت مسلمان است و باید تز این هفته برای حفظ و تقویت انسجام و همدلی بهره ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مسلمانان را در مقابل دشمنان دین و قرآن، بیدار و زمینه ایجاد اتحاد بین جامعه اسلامی را فراهم کرد، افزود: هوشیاری مردم بزرگترین کاری بود که انقلاب اسلامی کرد و این امر موجب عصبانیت دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

 

حسینی شاهرودی بیان کرد: دشمنان قطعا به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در میان امت اسلامی هستندو برای تحقق اهداف خود دست به هر فتنه‌ای می‌زنند و اینجاست که مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.

 

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هفته وحدت را فرصت مناسبی برای حفظ و تقویت اتحاد بین جامعه اسلامی برشمرد و اضافه کرد: طبق فرموده خداوند، همه باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از تفرقه و تشتت اجتناب کنیم، در غیر اینصورت دچار سستی و ضعف خواهیم شد.

 

 

حجت‌الاسلام شاهرودی، پیامبر اکرم(ص) را اسوه اخلاق و وحدت توصیف و بیان کرد: ما نیز باید از آموزه‌های رسول‌الله(ص) پیروی کنیم و از تلاش برای حفظ وحدت، دریغ نکنیم.

 

 

امام جمعه سنندج: هفته وحدت بانی بیداری کشورهای اسلامی در برابر دشمنان است

 

 

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: حفظ وحدت و چنگ به ریسمان الهی و دوری از تفرقه از فرامین الهی است و باید سرلوحه زندگی همه مردم قرار گیرد.

 

 

وی از پیامبر(ص) به عنوان الگوی کامل انسانیت و بانی وحدت و انسجام بین مسلمانان یاد کرد و افزود: با ولادت حضرت محمد(ص)، روشنایی جای دنیای تاریک جاهلیت را گرفت و حریت و آزادی، به بشریت هدیه داده شد و امروز بیش از یک میلیارد نفر پیرو رسول مهربانی‌ها هستند.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل(ره) برای مسلمانان پرثمر بوده است و وجود این هفته، نه تنها برای ایران و اهل سنت و تشیع مایه اتحاد و خیر و برکت بوده، بلکه بانی بیداری کشورهای اسلامی در برابر دشمنان شد.

 

 

ماموستا رستمی بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام بین کشورهای اسلامی تاکید کرد و یاداور شد: دشمنان امروزه از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مذاهب اسلامی استفاده می‌کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را ندهیم‌.

کد خبر 1107415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha