وحدت و اتحاد راهبرد مقابله با جنگ هویتی و مذهبی است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: وحدت و اتحاد راهبرد مقابله با جنگ هویتی و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم که در مصلی این شهر برگزار شد، گفت: در طول تاریخ دشمنان همواره تلاش کرده اند با ایجاد تفرقه و اختلاف به اهداف شوم خود برسند . با شناسایی و تحریک گسل های دینی،مذهبی،فرهنگی و قومیتی مردم بین آنها اختلاف بیندازند.

وی افزود:‌ وحدت و اتحاد راهبرد مقابله با جنگ هویتی و مذهبی است، امام راحل(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری بر حسب برداشت از دین و آموزه های وحیانی و سیره ی معصومین (علیهم السلام) وحدت مسلمانان را یک استراتژی و راهبرد همیشگی می دانند نه یک تاکتیک و راهکار مصلحتی و مقطعی .

حجت الاسلام ترابی با اشاره با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: متأسفانه شهرستان در سرانه ورزشی بسیار عقب است و از اماکن اندک ورزشی موجود هم استفاده بهینه نمی شود. اماکن ورزشی باید در اختیار هیئت های ورزشی و جامعه ورزش شهرستان قرار بگیرد.

امام جمعه رباط کریم در خصوص حوادث منطقه بیان داشت:‌ کوتاهی طالبان در حفاظت از جان شیعیان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، راهبرد آمریکا بعد از فرار مفتضحانه از افغانستان تداوم نا امنی و بی ثباتی در این کشور از طریق فعال کردن گسل های قومی و مذهبی است که این مأموریت بعهده داعش گذاشته شده است.

کد خبر 1107463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha