حمایت از فناوری دانش بنیان در همه حوزه مدنظر دولت است / کارهای زیربنای در مسئله گردشگری خواهد شد

آیت الله رئیسی گفت: حمایت از فناوری دانش بنیان در همه حوزه مدنظر دولت است و معاونت فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم را مسئول رسیدگی به این مسئله انتخاب کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز (30 مهرماه) در نشست با نخبگان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان در سالن ولایت گفت: تقارن دو مولود نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) که برای مبارک است معنای رژف و بزرگی دارد که بعد از مدت های مدید امام جعفر صادق زبان حال و گویا و رهرو طریقت تفسیر پیام پیامبر اسلام باشد.

 

رئیس جمهوری تصریح کرد: استان اردبیل در طول تاریخ همه شاهد حضور چهره های در عرصه علم و دین بوده و البته چهره های بزرگی همچون مقدس اردبیلی و سایر بزرگان را درک نکرده ایم اما در زمان حال از چهره نورانی آیت الله مشکینی و جلسات تفسیر ایشان بهره های بزرگی برده ایم که سلوک ایشان آن عالم ربانی انسان را به سمت خدا دعوت می کرد.

 

وی ادامه داد: همه علمای ربانی همیشه مردم را به سمت خدا دعوت کرده اند و نه پیروی از خود، این نشان از تواضع و فروتنی این علما دارد.

 

آیت الله رئیسی اظهار داشت: همانگونه که مطرح شد توجه به تعلیم و تربیت سخن بجا و منطقی است و برای حل مسائل اقتصادی  نیازمند بازنگری در مسائل انسانی و فرهنگی هستیم.

 

رئیس دولت سیزدهم افزود: دولت بنای توجه به ظرفیت های عظیم در استان ها دارد و هیچگام قدرت در تهران متمرکز نخواهد شد تا استان ها نیز به تبع این توجه به رشد و توسعه برسند.

 

وی بیان کرد: حمایت از فناوری دانش بنیان در همه حوزه مدنظر دولت است که مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تاکید دارد و معاونت فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم را مسئول رسیدگی به این مسئله انتخاب کرده ایم.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: اقتصاد گردشگری همیشه اشتغال آفرین و ثروت آفرین هست و توجه ویژه ای به این بخش خواهد شد تا دغدغه خانواده ها در زمینه بیکاری حل و فصل شود.

 

رئیس جمهوری عنوان کرد: ایجاد مشوق های سرمایه گذاری برای استان اردبیل را نیز پیش بینی خواهیم کرد البته استان اردبیل به دلیل جذابه های گردشگری خود مشوق سرمایه گذاری است اما این مسئله باید تسهیل یابد.

 

 

کد خبر 1107477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha