۲۰ ایده به اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران رسید

رضایی طالشی با بیان اینکه از ۲۰ ایده رسیده به اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران تعداد ۷ایده پس از داوری پذیرفته شد، گفت: همچنین در این استارت ‌آپ برای ایده های برتر نمونه اولیه محصول ایده طراحی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدعلی اصغر رضایی طالشی» امروز (۳۰مهر) در اختتامیه اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران با حضور رئیس دانشگاه پیام نور منطقه مازندران، گلستان، گیلان و مدیرکل کمیته امداد مازندران برگزار شد، بیان کرد: نگاه جدیدی باید در مورد مشاغل صورت بگیرد و از ظرفیت های موجود باید به درستی استفاده کنیم .

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود : کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت بر نامه های مختلفی دارد.

 

وی تصریح کرد: دراین همایش ۲۰ ایده ارائه شده و پس از بررسی های انجام شده هفت ایده پذیرفته و در نهایت روز سوم این ایده ها مورد داوری قرار گرفت.

 

رضایی طالشی گفت: در این سه روز  ایده پردازی شده، و ایده ها انتخاب و برای هر ایده کارگاه ایجاد و بوم و کسب و کار و نمونه اولیه محصول ایده طراحی شد.

 

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش، آشنایی دانشجویان با طرح های استارت آپی و کسب و کار نوپا در فضای مجازی بوده است.

 

کد خبر 1107493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha