بیش از ۷۸ درصد دانش آموزاندره شهری واکسینه شده اند

فرماندارشهرستان دره شهر گفت: خوشبختانه با تلاش شبکه بهداشت و درمان و اطلاع رسانی دقیق آموزش و پرورش بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون بیش از ۴۵ هزار دوز واکسن برای افراد بالای ۱۲ سال در این شهرستان تزریق شده است.

 

وی عنوان کرد: روزانه به صورت میانگین بیش از ۷۰۰  دوز واکسن در دره شهر تزریق می شود و کادر بهداشت درمان در تلاش است تمام جمعیت این شهرستان در سریعترین زمان ممکن، واکسن کرونا تزریق کنند.

 

محمدنژاد افزود: تاکنون ۷۹ درصد و ۴۸ درصد کل جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان به ترتیب نوبت اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

 

فرماندار دره شهر گفت: هم اکنون ۱۸ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی دره شهر بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به شهرستان دره شهر و هفت نفر مربوط به شهرستان بدره است.

 

محمدنژاد ادامه داد: برای تسریع در تزریق واکسن و پوشش واکسیناسیون کل جمعیت شهرستان هم اکنون تمامی مراکز جامع سلامت شهرستان در حال حاضر تزریق واکسن کرونا هستند.

 

فرماندار دره شهر تاکید کرد: هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ادارات در دستور کار قرار گرفته است و از طریق فضای مجازی هشدارهای لازم در خصوص خطرات شیوع کرونا به مردم اطلاع رسانی می شود.

 

 

کد خبر 1107601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha