جشن میلاد رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در آستان مقدس حسینی+ عکس

مسئولان آستان مقدس امام حسین(ع) به مناسبت فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و رئیس مکتب تشیع اما م جعفر صادق(ع) صحن و رواق های این استان را تزیین کردند و برای برگزاری جشن آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اذاعة الروضة الحسینیة، در آستانه هفدهم ربیع الاول فرخنده میلاد رسول اکرم(ص) و رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) ،  مسئولان آستان  مقدس امام حسین(ع)  صحن و رواق های این آستان را با پرچم ها و پارچه نوشته های سبزرنگ و گل های طبیعی تزیین کردند.

 

 صحن و رواق های این حرم مقدس با پارچه نوشته های سبز رنگ که عبارت هایی همچون «السلام علیک یا حجة الله و این الحجة»، « و کفی بالله شهیدا محمد رسول الله »، « محمد رسولُ الله»، «یا جعفر بن محمد الصادق» و «و انک لعلی خلق عظیم» با نخ زرد و سفید روی آنها گلدوزی شده است،  تزیین شدند.

 

به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، صحن و رواق ها و ورودی های آستان با چراغ های رنگی و هزاران گل و برگ های تزیینی مزین شد.

 

مسئولان این آستان همچنین برای استقبال از زایران حرم حسینی آماده هستند . جشن میلاد این پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) باتوجه به شرایط کنونی و با رعایت توصیه های مرجعیت عالی دینی و ستاد بحران برگزار می شود.

 

کد خبر 1107610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha