رفع تصرف ۲۳ هزارمترمربع ازاراضی ملی و دولتی در استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۳ هزار متر مربع از اراضی ملی ودولتی استان رفع تصرف شده است.

«عبدالله بهادری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در این راستا تشکیل 57پرونده تشکیل  23 هزارمترمربع به ارزش 34 میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان، گفت: در برخورد با متصرفین هیچ گونه کوتاهی وچشم پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین های ملی و دولتی بوده و با کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

 

بهادری افزود: همکاری نیروی انتظامی با این اداره کل عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ کرده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی به طورحتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخوردقانونی خواهد کرد.

 

وی به اشخاصی که قصد خرید ملک درهرنقطه از شهرهای استان را دارند، توصیه کرد: ابتدا استعلام لازم ازاداره کل راه و شهرسازی در مرکزا ستان و ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای مختلف در دستور کار خود داشته باشند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرار داد و تغییر شکل زمین های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد. 

 

بهادری گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی۱۶۵۶ آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تعرض به زمینهای ملی و دولتی است.

 

کد خبر 1107612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha