اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون امام سجاد(ع)

حسینی گفت: طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد به همت کانون امام سجاد(ع) و با محوریت امام جماعت مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزارمی شود.

سید مهدی حسینی مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد به همت این کانون و با محوریت امام جماعت مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.


وی افزود: در تداوم این طرح ملی، کتاب سیره پیامبر اکرم(ص)که توسط علامه طباطبایی نوشته شده است توسط امام جماعت مسجد حجت الاسلام کرمی معرفی خواهد شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع)ابراز کرد: این کتاب با هدف شناختن سیره پیامبر اکرم(ص) با خانواده،اجتماعی و.... و همچنین شناخت وظایف ما نسبت به آنها انتخاب و معرفی می گردد.


حسینی بیان کرد: همچنین کتاب نماز سرچشمه خوبی ها نیز در راستای ترویج معارف نماز و آشنایی بچه های مسجد با جایگاه نماز در شنبه هفته گذشته معرفی گردید.


وی طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد را طرحی مفید برای ترغیب رده های سنی مختلف به کتاب و کتابخوانی برشمرد و تاکید کرد: یکی از رویکردهای کانون در سومین رویداد ملی فهما، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با اجرای هفتگی این طرح، کودکان، نوجوانان و جوانان  نسبت به کتاب و کتابخوانی علاقمند شده اند.


حسینی با بیان این مطلب که طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد یکی از برنامه های رواق کتاب است، ادامه داد: به منظور حضور کانون در ارزیابی سومین رویداد ملی فهما، گزارش اجرای این طرح هر هفته در سامانه فهما بارگزاری می گردد.


وی در خاتمه، عنوان کرد: امیدواریم از طریق اجرای طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد بتوانیم کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع)را دوستدار کتاب به جامعه معرفی کنیم.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری امام سجاد علیه السلام به آدرس شهرستان دماوند خیابان بهاران نبش کوچه نهم واقع گردیده است.

کد خبر 1107654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha